Monday, April 8, 2013

Lahh Maahad Hamidiah Kajang

 tengok rambut dia, dia kata dia rindu rambut tu :P

 Dengan Aizat :)

 Dengan Atep budak PLKN
 Tengok dia makan, plahap sampai habis :D
Topman ><

Assalaamualaikum dan salam satu Malaysiaa! *malaysiaa BOLEHH!! ktetibe kan :D haha



Ohh rindunyaa PLKN damn much! nampak tak gegambar minah yang comel kat atas ni. Bagi aku dia comel, bagi korang aku tak tahulah. So siapakah dia di sisi aku? ceh ayat -.- Dia kawan sekem aku dr kompeni Bravo. Okay, nama dia Fakhrullah dan kawankawan PLKN KSP mantin panggil dia Lah. Dah kata kawan2 PLKN kem aku kan, so for sure la dia sebaya dengan aku.18/y/o yow. Hes also budak sekolah MAAHAD, Maahad Hamidiah Kajang. Tak tahu? sekolah femes pun tak tau -.-. Now dah tau kan? Masa aku form 4 aku teringin nak masuk sekolah tu tapi tak kesampaian~ and blaa blaa blaa~ Sebab apa aku buat entry pasal dia? Sajee jee~ pointless. Kalau dekat kem, budak ni slalu kena gosip dengan Ain Asilahh :) Siap kasi Ain coklat lagi, besar dan banyak lagi tu sweet kan? hihi Dapatla jugak aku merasa Ain kasi, makan dengan Moon, Memey, Mas ngan Intan kat bilik Tv kem. Awwwh! rindunya masa tu, dengan moon and meme yang suka masuk air  tak tentu pasal. k dah lari topic. 

enjoy lagi ni sambil baca tu kan

So, Lah. Aku da buat dah entry kau, nanti aku suruh Ain baca. KEKEKEKE~

2 comments:

  1. err -,-
    rinduu part kat bilik TV,gelak gelak smpai indian yg dlm bilik tu pun keluar.*tension laa kot diorg.haha

    ReplyDelete
  2. LAH so sweeeet~ kat kita tak nak pulak dye bagi coklat. cehh. nasib baik ain baik hati kongsi coklat tu dgn kiteorang. hahaha. :D

    ReplyDelete