Friday, June 24, 2011

s a y a n g KGS sangat-sangat

salam semua. aku just nak cakap aku rindu sangat KGS yang dulu-dulu. aku nak citer sikit pasal beberapa kawan 
aku yang paling rapat kat bumi SMKAP. makan sama-sama,mandi sama-sama,basuh baju sama-sama,ngumpat sama-sama,nangis sama-sama,gelak sama-sama semua sama-samalahh tapi rupa tak sama HAHA.


yang specky tu nama dia nurul farhanah for short fana kimi, dia ni comel-comel sikit and and manjee ,behave dia sometimes cam kanak-kanak ribena. HAHA. kau comel lah fana ! kitorang ni selalu story beloved person masing-masing and dia ni doktor cinta aku. kalau aku ada masalah je, dia suka bagi kata-kata dat makes me owh,OK,hurm. adik kepada paan and adik ipar KC .. HAHA. dia ni budak biasa je sama macam aku. sorryla kitorang tak baik macam badar or KP kat sekolahh. HUHU. dia ni banyak cerita , semua benda kat sekolah tu dia tahu no matter gossip ke or whatsoever. dia ni jugak aku punye kementerian kewangan aku, aku ni boros sikit, bukan sikit banyak sebenarnya, pernah sekali aku habiskan 100 dalam masa 2 weeks, so that she always advising me to save my money. bapak aku selalu kasi 50 ringgit kat aku,10 kat aku 40 lagi aku suruh fana kimi ni simpankan. thank you xo much fana atas jasa kau yang sanggup jadi bank aku nii. .sayang kau ! nama kitorang samee kebetulan and tahun lepas dorm dia sebelah dengan dorm aku je selalulahh budaya lepak-melepak between us.
ni lahh membe aku yang rapat bebenor time form three.tapi aku just nak cerita orang yang still sampai sekarang jee..
yang kanan tu nama dia fatin farhana for short fafa. dia ni KP budak baik tapi dulu gamble-gamble jee. dia baik sangat dengan aku and dia ni selalu ajak aku tido kat umah dia.. terharu akuhh (touchin-touchin) picture yang kat atas ni lah aku tido rumah dia di Pee Dee.
time tu sempat la malam-malam aku lepak kat CC naik moto dengan dia.seronok jadi minah rempit HAHA

ni lah picture kitorang kat PD . citer pasal moto,moto ni memang dia yang punye and dia kata kat aku  maybe akhir tahun ni dia ambil lesen motor. superb arhh. dia ni satu aras dengan aku tahun ni, so aku selalu tido dorm dia kalau aku bosan duduk kat dorm aku yang agak membosankan tuhh. aku paling suka kalau jumpa anak buah dia nih.. comey gila nak mati, geram aku. fafa ! lain kali bawakla dia yeerr.. tengs fafa becouse jadi teman baik aku.. sayang kau lahh.
yang kiri sekali tu farah ruzanna fer short faruz. dia ni cun tapi humble and dia ni nerd skit and pandai la jugak, pmr dia 8a sama macam fana kimi. dia ni budak yang suka gamble kekadang muka dia macam tak da feelin je. dats y i like friending dengan dia, sebab dia ni jenis yang BEING HERSELF.dia ni suka bagi motivasi and pendapat yang matang kat aku, kata budak otak sastera. dia ni satu class dengan fana kimi, kalau aku bosan duduk class razi kat atas nun sana, aku turun kat kelas dia ni. dia ni ada scandel dengan APE***. budak tu minat dia. untung lah kau faruz kalau dapat balak sekolah saser tapi faruz ni jenis yang badarian sikit. dia takkan terima kalau orang mintak couple dengan dia time masih study. dia berpegang dengan kata-kata couple after married. HUHU. baguslahh kau. tabik spring .

No comments:

Post a Comment