Friday, January 20, 2012

Johan Merentas Desa Peringkat Sekolah 2012

me the first one who ran bahind the teachers, CR and Ustz Muaz-tengs for giving me da drinking water during me ran :)
all catogories will have two teachers to be companied

ni haa aziah, ketua rumah kuning, she got number 6.
well done aziah.
Semalam hari jumaat, aku masuk merentas desa peringkat sekolah, guess what? I won- kategori bawah 18, got the first place. second place goes to Bobok, third Ros, fourth elia, fifth shafina and sixth aziah. 


2/2/2012 kena masuk peringkat daerah. Quite lazy but I hav to do it. Bila naik form  ni aku agak busy as bees, bukan agak lagi dah, tersangat busy. dengan sambutan maulud nya nanti, asrama terbuka, homeworks and banyak lagi pening-pening. Kawat nya lagi nak nak aku jadi bendahari KRS and Naib pengerusi Computer Club.


Tahun ni pulak aku jadi KETUA DORM 15 and hazirah became my PKD(penolong ketua dorm). hazirah ni nerd and senyap orangnya, memang KP arrange dorm, satu budak huhaa satu budak senyap sebab every dorm ada 2 orang form five. Then nak pikir how do i manage da dorm? :PP


Okayh, sekarang ni aku tengah sakit kaki tangan sebab lari semalam, nak tolong mama pun tak boleh, nasib baik online boleh (no need to walk and move, just my finger). Memang sakit gilaa ahh nak jalan pun tak boleh. haduh

No comments:

Post a Comment